Exclusively By Izzah Johan

HaPpY MoThErS DaY


HAPPY MOTHERS DAY...
dear mama... happy mothers day
i dont know how to express it out..
becoz it deeply in my heart..
really deep..
may be i dont express or tell you how much that I LOVE U
but i will do everything for u...
n i always wanna make u happy
this song is represent what i want u to know mum...
i never told u this... I always pray for ur happiness
and may Allah Bless u all the time

Ummi - Akbar

Sejak aku dilahirkan
Tak pernah henti kau berkorban
Mengajar aku mjadi insan
Yg berbudi punya pegangan
Kalaku tak mendengar kata
Tak pernah kau doakan ku binasa
Cintamu terhebat di dunia
Tiada lagi yg sepertinya
Bagiku kau segalanya
Kau sentiasa di dalam jiwa
Ummi engkaulah ratuku
Permaisuri dlm kalbu

Khilaf antara kita lumrah
Buatku sering rasa bersalah
Wahai ummi ketahuilah
Kanku teru melangkah gagah
Sejuta harapan kan kubawa
Semangatmu kan tetap bersama
Sungguh kau tiada gantinya
Walau ku cari serata dunia
Ummi engkaulah maharani
Senyum utkku sekali lagi
Usah bimbang wahai Ummi
Andai jatuh ku bangun lagi

Mungkin engkau sangka aku
Tak peduli tak ambil tahu
Sedang aku teringatkanmu
Senyum tangi dalam rindu
Manis pahit legar di minda
Aku harap dikau percaya
Bahawa aku etap setia
Doakan agar aku bahagia
Bahtera ini kan ku layar
Hidup ini terus mengajar
Wahai Ummi engkau penawar
Kau tetap nyalakan sinar

Ini janji, ikrar anakmu
Berjuang betuli yg lalu
Dan ku ingin kau tahu
Kan ku penuhi hasratmu
Walau hidup dgn caraku
Dibina dgn petunjukmu
Usah engkau bimbang dan pilu
Ku kenangmu dlm doaku
Rindu pasti terlerai nanti
Engkau kan tetap ku ingati
Andai ku tiada di sisi
Di hati tetap menemani….

0 comments:

Post a Comment