Exclusively By Izzah Johan

1 Syawal 1432H

 Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf zahir dan Batin
Belum terlambat lagi kan.... kuih raya masih banyak lg.... rendang ketupat masih ada...
Dah lama berlalu nie baru nk buat entry kan... org lain dh abis kuar semua gambar-gambar raya.....awal2 raya lagi... nie dah nak 14 syawal dah nie... 
Ada yang puasa 6 pon dah abis... huhuhuhu...bukan apa.. saja je.. masih banyak lagi gambar-gambar yang bakal menyusul pasal Raya nie... dalam entry entry yang lain... maklum lah kan... orang kata raya sebulan.... selagi tak abis sebulan selagi tu lah dok citer pasal raya..... so nie lah cerita pasal 1 Syawal 1432H.
Tahun nie Izah balik raya kat Kg Banjar,Teluk Intan Perak. Seronok sangat lah kalau raya kat Teluk intan nie, masa kecik2 dulu lagi best dan meriah... sekarang nie raya2 nie mmg x meriah sgt... lagi2 lah bila atok dan nenek dah xda nie... x ramai lah yg balik... dulu penuh rumah nie, nak mandi pon kena Q bak kata pakcik sy... ambik nombor yer kalau nk masuk bilik air...mmg kelakar kalau dok ingat raya tim dulu2....
 Nie lah umah nenek izah di Teluk Intan tu... nie dh moden dah.. dulu2 umah papan je... tapi cantik wooo classic... nnt izah cari gambo2 lama tu yek?


Selebihnyer cerita 1Syawal 1432H Izah kali nie?.... jommm layan....


Masjid nie depan umah je... bagun subuh pagi2 sayup2 je dengar takbir raya... mcm nk nangis pon ader... senang nk g Solat Sunat Aidifitri...





Sesi bermaafan dan duit raya....

Tahun nie Alhamdulillah... ada rezeki seket... leh lah Izah kasi duit raya :)
Nk??? beratur lah yer.... hahahaha...

Sebahagian Family members yg ada....

Izah with my lovely mummy :)

My sister and Mummy


My parents :)



My Family.... Small je.. only 4 of us :)


Sempat lagi dok tayang kek pelangi nie... :P

Serbu beraya di rumah Mak Ngah Izah kat Sungai Manik, Teluk Intan

Bendang Sungai Manik, Teluk Intan.... Nice....

Our Family lah kan.... 
Keluarga Abg Saudara saya :) Amiruddin dan Farizan



Dah muak dok mkn rendang  yang nie lah menu Hari raya ke dua :)

Biasa2 je raya tahun nie... nnt izah sambung entry raya sakan pulak yer... 

2 comments:

  1. wah juadah bawah sekali aku mau hehe

    ReplyDelete
  2. kan... tu paling best time raya... muak mkn rendang

    ReplyDelete