Exclusively By Izzah Johan

Fiksyen 302 & Detik Debar


Pada 17 Dec 2011 hari tu Izah ngan Syima pergi ke MPH One Utama. Memang dah tau yang ada majlis pelancaran dan sesi bertemu peminat untuk novel Fiksyen 302 dan Detik Debar kat sana... (diatas Maklumat dari En Hazman... Terima Kasih yer.. *wink*)
Tapi tak sangka pula kami dapat join majlis pelancaran tu... Weehhoooo!!!
Seronok sangat... pengalaman yang sangat berharga rasa nye....
walaupon nampak simple but sgt bermakna.. 
hope kalau pelancaran "Sunan Musafir" nanti dapat join jugak macam nie :) 
kegembiraan tak dapat nak di gambarkan dengan kata-kata.. 
meh jom tgk gambar2 kami kat majlis pelancaran nie :
Kami Posing dulu sementara menanti majlis pelancaran bermula *smile* 

 Here you go my fav author Ramlee Awang Murshid and the new fav author Eyman Hykal
More, more and more pictures during the launch.... Read More.....

 Ramlee Awang Murshid and Eyman Hykal
  Ramlee Awang Murshid


 Eyman Hykal

 Sesi Memotong kek "Novel" Fiksyen 302 dan Detik Debar
 The "Novel" Cake 
 Sesi menandatangan pada Panal... Simbolik Perasmian...




 We with the fav author Abg RAM!!!!
 Syima get the pesonal touch from Eyman Hykal about Detik Debar
The Novels!!!!
Special for En Hazman... Sian die x dpt pegi... :) 
Jangan Marah ye bang... nanti cepat tua... sokey.. Abg RAM kirim Salam kat kamu
*gelak extra2 evil*


0 comments:

Post a Comment